Aquatlon Camp (Uge 27 tir-fre)
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Fra alle i Alderen 10-16 år

Aquatlon, ja hvad er det?
Mange kender triatlon, men ikke aquatlon. Det vil vi gerne gøre noget ved.  Hørsholm svømmeforening udbyder for andet år i træk denne sjove og anderledes camp, hvor både svømning og løb er i fokus. Deltagerne bliver introduceret for det bedste fra begge verdner, hvor der vil være masser af teknik i både svømning i åbent vand og løb, samt øvelser i mentaltræning. Det bliver nogle varierede dage, selvfølgelig med en masse hyggeligt samvær.
Vi slutter ugen med campens egen aquatlon konkurrence.

Der er ingen specifikke krav eller forventninger for at kunne deltage i Campen, andet end skal kunne lide vand og at løbe. Holdet bliver delt op, så det passer til deltagernes niveau.
Klubben stiller våddragter til rådighed.

• Uge 27 (2. juli – 5. juli 2024) Tirsdag til fredag kl. 9.00 – 15.00
  • SommerCampen afholdes på Rungsted strand (sydsiden)
    Vi har base på Hørsholm Idrætsanlæg (stadionalle 11A, 2960 Rungsted Kyst), men vil være en del af tiden på

Rungsted Strand.

• Pris 1350 kr.

En kort præsentation af vores fantastiske og meget kompetente trænerteam:

Ulrik Blach Petersen
Årgang 2001. Ulrik er seniorsvømmer med speciale i 400 medley, har været træner for børneholdet i konkurrenceafdelingen. Ulrik er meget alsidig. Ulrik har vundet blandt andet vundet DM i Aquatlon 3 år i træk, har vundet sølv til DM i Open Water, har blandt andet vundet DM for hold (ungdom) i triatlon flere gange og været på medaljeskamlen til DM flere gange i 400 medley.

Kristin Blach Petersen
Årgang 1998. Kristin er studerende og tidligere konkurrencesvømmer, har været med på ungdomslandsholdet i triatlon, løbet både crossløb, maraton og blandt andet vundet Nordic Race Beach. Kristin har også været Livredder hos Tryg Fonden i 2 år. Kristin medvirkede også i efteråret 2023 i DR-programmet slædepatruljen.

Silas Plambæk
Årgang 2003. Silas er triatlet med hud og hår. Silas bedste disciplin er løb, hvor han er en af de allerhurtigste triatleter. Silas har været rundt i verden til en masse internationale stævner. Bla. er Silas blevet nummer 3 til Nordisk Mesterskab i triatlon. Han har været til Verdensmesterskabet i duatlon med også er rigtig flot placering. Silas er hjælpetræner i Hørsholm Tri, som har medlemmer på forskellige niveauer. Silas træner hårdt hver dag for at opretholde sin gode form. Derfor kan Silas bidrage med en masse viden indenfor udholdenhed. Silas er enorm god til at forklare tekniktræning på et sprog alle forstår, han er også god til at sørge for at alle føler sig set.

16.06.2024
02.07.2024 kl. 09.00 - 05.07.2024 kl. 15.00