Klubmodul henter siden
Aquatlon Camp (Uge 31 tir-fre)
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Fra alle i Alderen 10-16 år

Aquatlon, ja hvad er det?
Mange kender triatlon, men ikke aquatlon. Det vil vi gerne gøre noget ved.  Hørsholm svømmeforening udbyder for andet år i træk denne sjove og anderledes camp, hvor både svømning og løb er i fokus. Deltagerne bliver introduceret for det bedste fra begge verdner, hvor der vil være masser af teknik i både svømning i åbent vand og løb, samt øvelser i mentaltræning. Det bliver nogle varierede dage, selvfølgelig med en masse hyggeligt samvær.
Vi slutter ugen med campens egen aquatlon konkurrence.

Der er ingen specifikke krav eller forventninger for at kunne deltage i Campen, andet end skal kunne lide vand og at løbe. Holdet bliver delt op, så det passer til deltagernes niveau.
Klubben stiller våddragter til rådighed.

• Uge 31 (30. juli – 2. august 2024) Tirsdag til fredag kl. 9.00 – 15.00
  • SommerCampen afholdes på Rungsted strand (sydsiden)
    Vi har base på Hørsholm Idrætsanlæg (stadionalle 11A, 2960 Rungsted Kyst), men vil være en del af tiden på

Rungsted Strand.

• Pris 1350 kr.

En kort præsentation af vores fantastiske og meget kompetente trænerteam:

Ulrik Blach Petersen
Årgang 2001. Ulrik er seniorsvømmer med speciale i 400 medley, har været træner for børneholdet i konkurrenceafdelingen. Ulrik er meget alsidig. Ulrik har vundet blandt andet vundet DM i Aquatlon 3 år i træk, har vundet sølv til DM i Open Water, har blandt andet vundet DM for hold (ungdom) i triatlon flere gange og været på medaljeskamlen til DM flere gange i 400 medley.

Kristin Blach Petersen
Årgang 1998. Kristin er studerende og tidligere konkurrencesvømmer, har været med på ungdomslandsholdet i triatlon, løbet både crossløb, maraton og blandt andet vundet Nordic Race Beach. Kristin har også været Livredder hos Tryg Fonden i 2 år. Kristin medvirkede også i efteråret 2023 i DR-programmet slædepatruljen.

Jonathan Vallentin
Årgang 2008. Jonathan har været konkurrencesvømmer fra han var 7-12 år og blandt andet været klubmester og årets svømmer i Sigma Swim.  Jonathan er en del af Hørsholm Tri. Desuden er Jonathan en del Triatlon Danmarks talentgruppe/landshold, som tæller de bedste 20 ungdomstriatleter i Danmark.

Tilmeldte
3 /15