SUP-Camp (Stand up paddle board) (Uge 32 man-tors)
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Fra alle I Aldren 10-16 år

Vi elsker vandsport, på denne SUPer fede SUP-camp er der lagt op til et par dage med masser af sjove og brugbare teknikker, som er gode at kunne når man fældes på vandet. Deltagerne lærer at aflæse vind og vejr, og dermed bedre kunne komme frem selv med modvind. Sporten er nem at gå til, og derfor egnet til begynder, men lad dig ikke narre, en omgang på SUP-board gennemarbejder alle dine muskler. Her er deltagerne sikret mange sjove og lærerige timer.

Der er ingen specifikke krav eller forventninger for at kunne deltage i Campen, andet end deltagerne skal kunne lide  vand. Klubben stiller våddragter, veste og SUP-board til rådighed.

• Uge 32 (5.– 8. august 2024) mandag til torsdag kl. 9.00 – 13.00
  • SommerCampen afholdes på Rungsted havn
  • Pris: 1150 kr.

En kort præsentation af vores fantastiske og meget kompetente trænerteam:

Kristin Blach Petersen
Årgang 1998. Kristin var instruktør sidste år, da campen havde præmiere. Kristin er studerende og tidligere konkurrencesvømmer, har været med på ungdomslandsholdet i triatlon, løbet både crossløb, maraton og blandt andet vundet Nordic Race Beach. Kristin har også været kystlivredder hos Tryg Fonden i 2 år. Kristin har det overordnet overblik, og er vant til at holde hoved koldt, både under pres men også i koldt vand. Kristin var en af 20 seje kvinder, der deltog i DR programmet slædepatruljen i efteråret 2023.

Karl Elberg Høier
Årgang 2006. Karl er konkurrencesvømmer i Hørsholm, han har ikke svømmet så længe, men i den tid Karl har svømmet har han allerede opnået at kvalificerer sig til DM for juniorer og svømmet sig til en 21. plads i 50 m fri for hans årgang. Karl er også træner på klubbens mindste konkurrence hold ”børneholdet”. Karl var også en del af trænerteamet sidste år, og med Karls fokus som træner i fritiden, er Karl dygtig til at formidle lærdom på et plan alle forstår.

Sebastian Hviid Larsen
Årgang 2004. Sebastian er elitesvømmer i Hørsholm, han er en alsidig svømmer og ekstra skrap til sprint. Sebastian har taget mange medaljer, men især DM i 50 og 100 meter fri er værd at nævne. Sebastian var også instruktør på SUP-campen sidste år, og med især fokus på svømningen udgør Sebastian en del af dette trænerteam.

16.06.2024
05.08.2024 kl. 09.00 - 08.08.2024 kl. 13.00